2013. február 6., szerda

Vona a kurucon divatol

„Elnök úr, miért nem hord magyaros viseletet soha, miközben pl. palesztin kendőt már többször láttunk az Ön nyakában?


Az öltözködésemet sokan kritizálták már, mert valóban, miközben egy nemzeti radikális párt vezetője vagyok, a ruházatom inkább divatos, trendi, mintsem hagyományos. De én ilyen vagyok, és nem akarom megjátszani magam senki és semmi kedvéért. Olyan ruhákat veszek fel, amikben jól érzem magam. A sportos, a military és az elegáns stílus ötvöződik rajtam általában, de ez nem tudatos, egyszerűen ez tetszik. Most az évadnyitóra egyébként sárközi mintás fehér inget húztam a zakó alá, mert úgy gondolom, hogy a fenti három elemet igenis lehet egy negyedikkel, a népi motívumokkal elegyíteni.

kép: melegeknyilai.blog.hu
via: mandiner

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése